سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و فرمود : ] بهترین کارها آن بود که به ناخواه خود را بدان وادارى . [نهج البلاغه]
 
چهارشنبه 95 فروردین 25 , ساعت 9:46 عصر

دانلود آهنگ لری گنج دست نهاده از محسن اسفندیاری

nakaman.ir/.../دانلود-آهنگ-لری-گنج-دست-نهاده-از-مح... Diese Seite übersetzen
05.10.2015 - دانلود آهنگ لری گنج دست نهاده از محسن اسفندیاری آهنگ غمگین لری متن آهنگ ار وابو من کمرمپنج تیر روسی باده تا مبوسم لویلت هی باده باده باده شالا ...

ار وابو من کمرم پنش تیر روسی باده تا نبوسم لویلت - کلوب

www.cloob.com/.../ار_وابو_من_کمرم_پنش_تیر_رو... Diese Seite übersetzen
08.02.2015 - ار وابو من کمرم پنش تیر روسی باده تا نبوسم لویلت. ... اصل این اهنگ رو کی خونده؟ ادامه. هلما پرسپولیسی , selma_perspolisi ... 22 بهمن ، 12:22. ن دیوونه خاک بر سری نیس شعرای لری اقلا خاک بر سری ندارن شعراشون اکثرا با معنیه. ادامه.

دانلود آهنگ لری اروابو من کمرم - بلاگ ریدر

blogreader.ir/.../دانلود+آهنگ+لری+اروابو+من+کمرم Diese Seite übersetzen
دانلود آهنگ لری اروابو من کمرم. مطلبی یافت نشد. با عرض پوزش مطلبی با این محتوا یافت نشد ... ادامه مطلب. آخرین مطالب. 17:43. عکس خنده دار امین حیایی در کنار محسن ...

دانلود آهنگ قدیمی ار وابو من کمرم پنج تیر روسی باده.ویکی صدا

blogreader.ir/.../دانلود+آهنگ+قدیمی+ار+وابو+من+کم... Diese Seite übersetzen
دانلود آهنگ قدیمی ار وابو من کمرم پنج تیر روسی باده.ویکی صدا. مطلبی یافت نشد. با عرض پوزش مطلبی با این محتوا یافت نشد ... ادامه مطلب ...

ترنــم تنهــایی - اشعار لری بویراحمدی

www.tarannometanhayi.blogfa.com/post/15 Diese Seite übersetzen
ترنــم تنهــایی - اشعار لری بویراحمدی - شعــر ، ادبیـات ، مشاعره. ... گلــــه کــــو مـــن بغلـــم خطــــل پیچاپیچ. ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ... ار وابو مـن کمــرم پنـــج تیر برنو.

دانلود آهنگ جدید محسن اسفندیاری - گنج دست نهاده - Pasha Music

pashamusic.org/mohsenesfandyari-ganje-das-nahada/ Diese Seite übersetzen
دانلود تمامی آهنگ های اجرا شده محسن اسفندیاری. دانلود موزیک جدید محسن اسفندیاری – گنج دست نهاده. 10404465_328907897294006_1110017460625594405_n.

زن یا برنو - استان

15.02.2014 - اینک این مردِ لر بود که هم دوش و هم آغوشِ محبوب، قطارِ فشنگى بر قد و تفنگى بردوش داشت، افسار ... چه خوش است که در آغوشت ( تیرِ تفنگِ ) برنو به من اصابت کند. .... احتمالا کتاب مذکور پر بوده از شعر های خال سر لو و دست بنه من کمرم .

هفته چهارم اردیبهشت 1392 - ...*******اشک شقایق**

nasrinsa.blogfa.com/1392/02/4 Diese Seite übersetzen
من حسرت. من حسرت دیدار تودارم به که گویم. ازبهرتومن ابربهارم به که گویم. غیرازتو کسی ..... ار وابو مـن کمــرمپنـــج تیر برنو. تا نبوسم ..... دانلود Opera · سرگرمی و ...

دانلود اهنگ هنوزم میشه بخشید حمید صفت - هنر و هنرمند - نیکیتا

honar.nicita.ir/.../26ea0628f31ceaa47211e77d4234... Diese Seite übersetzen
دانلود اهنگ هنوزم میشه بخشید حمید صفت ما را در گوگل محبوب کنید صفحه اصلی ورود .... همنفس 1 آنلاین دانلود 


لیست کل یادداشت های این وبلاگ