سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانشمندان امّت من، مانند پیامبران بنی اسرائیل اند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
پنج شنبه 95 فروردین 26 , ساعت 3:41 عصر

تجهیز موزه ها و بناهای تاریخی استان بوشهر به امکانات رفاهی و ...

www.ghatreh.com/.../تجهیز-موزه-بناهای-تاریخی-استا... Translate this page
Mar 22, 2016 - تجهیز موزه ها و بناهای تاریخی استان بوشهر به امکانات رفاهی و فرهنگی. معاون میراث فرهنگی استان ... گفتگو با سرخابی ها پیش از دربی 82 / فیلم ...

جدیدترین و زیباترین کشتی جهان درآلمان+تصاویر | تصاویری

www.ghatreh.com/.../جدیدترین-زیباترین-کشتی-جه... Translate this page
18 hours ago - ... لوکس تفریحی و مجلل، با بهترین امکانات رفاهی و تکنولوژی های روز دنیا مجهز ... فیلم:فروش بلیط الکترونیکی در کنار خدمات ویژه برای دربی 82 ...

وضعیت نامناسب ورزشگاه آزادی پیش از دربی + عکس | اتاق خبر ...

otaghkhabar24.ir/news/21857 Translate this page
Oct 30, 2015 - وضعیت امکانات رفاهی ورزشگاه آزادی یکی از سوژه‌های ثابت برنامه 90 بوده که البته ... بارندگی امروز (جمعه) نیز باعث شده ورزشگاه محل برگزاری دربی 81 ... اظهارنظر علی دایی درباره دربی 82 · پرسپولیس در نظرسنجی برنده دربی شد ...

مجتمع زیتون - وزارت جهاد کشاورزی

www.maj.ir/portal/Home/Default.aspx?...f90b... Translate this page
پرویز مظلومی، امید استقلالی‌ها در دربی ... جلد زیبای خبرورزشی برای دربی 82 ... مربیان با دانش و با تجربه وامکانات رفاهی همچون پارکینگ اختصاصی و رستوران ...

آزادی؛ ارزان ترین ورزشگاه دنیا - مشرق

www.mashreghnews.ir/.../آزادی-ارزان-ترین-ورزشگاه-د... Translate this page
Aug 16, 2015 - بررسی قیمت بلیت در سایر نقاط جهان، نشان می دهد آزادی خیلی هم جای بدی برای تماشای مسابقات لیگ برتر نیست. ... برنامه‌های کامل فرهنگی دربی 82 اعلام شد .... ورزشگاه ها و قیاس امکانات هم بپردازید که مسلما امکانات رفاهی و خدماتی و ...

تصاویر و امکانات ورزشگاههای جدید پرسپولیس و استقلال تهران

new.fastcamp.ir/news/15497 Translate this page
Jan 12, 2016 - تصاویر و امکانات ورزشگاههای جدید پرسپولیس و استقلال تهران ... پیست تارتان، جایگاه تماشاگران ویژه، سونا و جکوزی، پارکینگ و دیگر امکانات رفاهی است. ... آمار و ارقام بازی استقلال پرسپولیس تا قبل از دربی 82 روز جمعه 95/1/27.

روایتی سیاسی از افتتاح مجتمع خدماتی رفاهی اعتماد! - خفریا ...

khafria.ir/post/16 Translate this page
Dec 17, 2015 - فیلم | خدمات ویژه برای تماشاگران دربی 82 - پارس فوتبال ... میگویند ما همه امکاناتی به شما میدهیم فقط نگویید شهرستان! .... مجتمع های خدمات رفاهی بین راهی معمولا غیر سیاسی راه اندازی میشوند و مراسم افتتاح آنها حواشی سیاسی چندانی ...

بازدید از امکانات بندر ماهشهر | خبروان

khabarone.ir/news/1247083 Translate this page
4 hours ago - نمایندگان فیبا از امکانات بندر ماهشهر بازدید کردند. ... هر آنچه که باید پیش از دربی 82 بدانید دارای 61 خبر مرتبط ... جهانی بسکتبال منطقه آسیا صبح امروز با حضور در ماهشهر از امکانات ورزشی و رفاهی این شهرستان بازدید کردند.

جدیدترین و زیباترین کشتی جهان درآلمان+تصاویر

www.tourismonline.co/16921/کشتی-جهان-آلمان.html Translate this page
فیلم:فروش بلیط الکترونیکی در کنار خدمات ویژه برای دربی 82 ... اغلب کشتی‌های لوکس تفریحی و مجلل، با بهترین

پنج شنبه 95 فروردین 26 , ساعت 3:38 عصر

دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان فوتبال اروپا از ساعت 23:15 روز چهارشنبه با برگزاری دو دیدار همزمان دیگر ادامه یافت که در مهمترین بازی تیم بارسلونا در ورزشگاه ویسنته کالدرون برابر اتلتیکو مادرید 2 بر صفر شکست خورد و حذف شد. در لیسبون هم تیم بایرن مونیخ مقابل بنفیکا به تساوی 2 بر 2 دست یافت و به نیمه نهایی صعود کرد.

بارسلونا بعد از ناکامی های متوالی در سه بازی اخیر خود در لالیگا در شرایطی به مصاف اتلتیکو مادرید رفت که در بازی رفت به زحمت این تیم را 2 بر یک از پیش روی برداشته بود. در دقایق نخستین این دیدار شوت گابی و ضربه سر گریزمان نشان داد که اتلتیکو مادرید کاملا یک بازی تهاجمی را در دستور کار قرار داده است و در مقابل بازیکنان بارسلونا سعی بر آن داشتند با حفظ توپ از فشار حریف و تماشاچیانش بکاهند و بازی را به نوعی آرام کنند.

آتلتیکو مادرید و بارسلونا ، نتایج بازی های لیگ قهرمانان اروپا ، یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا

دو تیم در میانه میدان کار را پی گرفته بودند و بارسلونا در 30 دقیقه ابتدایی این دیدار کار خاصی انجام نداد و در دقیقه 33 صاحب یک ضربه کاشته شد که مسی آن را از دست داد. در مقابل اتلتیکو مادرید در دقیقه 36 به گل رسید. سانتر روی دروازه بارسلونا را آنتون گریزمان درون دروازه ترشتگن جای داد تا بهت اردوی کاتالان ها را فرا گیرد.

آتلتیکو مادرید ، یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا ، نتایج مسابقات لیگ قهرمانان اروپا

بارسلونا که بسیار محتاط و با ترس گام به میدان گذاشته بود نتوانسته بود در دقایق باقی مانده تحت فشار و پرسینگ فراوان بازیکنان میزبان کاری انجام دهد و نیمه نخست را یک بر صفر واگذار کرد.

با شروع نیمه دوم انتظار می رفت که بازیکنان بارسلونا فشار زیادی روی دروازه حریف ایجاد کنند اما شاگردان انریکه بسیار پراشتباه بودند و سایه ای از تیم بارسلونا را به نمایش گذاشتند در مقابل اتلتیکو مادرید در دقیقه 52 تیر دروازه بارسلونا را به لرزه در آورد و با بدشانسی به گل دوم دست نیافت.

بازی آتلتیکو مادرید و بارسلونا ، نتایج مسابقات لیگ قهرمانان اروپا ، بارسلونا

بعد از این صحنه تیم بارسلونا حملات خود را گسترش داد و با ورود آردا توران و سرخی روبرتو وضعیت این تیم بهتر شد. در دقیقه 67 بود که لوئیس سوارس در میان مدافعان اتلتیکو فرصت خوبی را از دست داد. بارسلونا در ادامه هر چه زد به در بسته خورد و در یک ضد حمله گل دوم را هم دریافت کرد.

در دقیقه 88 فیلیپه لوئیس از چپ فرار کرد و در یک ضد حمله توپ را برای گریزمان فرستاد که اینیستا با دست توپ را زد و مرتکب خطای پنالتی شد. گریزمان فرانسوی این ضربه را درون دروازه قرار داد.

آتلتیکو مادرید ، بارسلونا ، بنفیکا

در دقیقه 90 بازی داور خطای پنالتی دیه گو گودین را به اشتباه روی خط محوطه جریمه تشخیص داد تا بهترین فرصت را برای زدن گل از دست بدهد. مسی این کاشته را به بیرون زد تا اتلتیکو مادرید که بازی رفت را 2 بر یک واگذار کرده بود در مجموع 3 بر 2 پیروز شود و ضمن حذف بارسلونا به جمع تیم های حاضر در مرحله نیمه نهایی راه یابد.

بنفیکا و بایرن مونیخ نیز در حالی دیدار برگشت را برگزار کردند که شاگردان گواردیولا در بازی رفت یک بر صفر برنده شدند و از اندوخته چندان مطمئنی برای برگزاری دیدار چهارشنبه شب در ورزشگاه استادیو دو اسپورت لیسبوا شهر لیسبون برخوردار نبودند.

بنفیکا و بایرن مونیخ ، بنفیکا ، بایرن مونیخ

اگرچه بایرن مونیخ در نیمه اول این بازی سعی کرد با بازی رو به جلوی خود موقعیت سازی کند و با زدن یک گل خیال خود را راحت کند اما در دقیقه 27 بازی بود که دروازه این تیم باز شد. یک ارسال مستقیم از میانه های میدان باعث شد تا رائول خیمنز در بین مدافعان بایرن مونیخ دروازه مانوئل نویر را باز کند.

بازی بنفیکا و بایرن مونیخ ، بایرن مونیخ ، لیگ قهرمانان اروپا

بعد از این گل بایرن فشار را روی دروازه میزبان افزایش داد تا قبل از پایان نیمه نخست بتواند کار را به تساوی بکشاند. شاگردان پپ در دقیقه 38 مزد حملات خود را گرفتند. در حالی که یک حمله از راست از سوی بنفیکایی ها دفع شده بود آرتورو ویدال با شوت پای چپ و محکم خود دروازه میزبان را باز کرد تا نیمه نخست با تساوی یک بر یک پایان یابد.

بنفیکا و بایرن مونیخ ، لیگ قهرمانان اروپا ، نتایج بازی های لیگ قهرمانان اروپا

نیمه دوم را تیم بایرن تهاجمی تر از قبل شروع کرد و در حالی که بنفیکا بازی رو به جلو را در دستور کار داشت فضا در اختیار شاگردان گواردیولا قرار گرفت تا در یک هجوم همه جانبه در دقیقه 53 توسط توماس مولر به گل دست یابند. این مهاجم در دهانه دروازه پاسی را که با ضربه سر برایش مهیا شده بود درون دروازه بنفیکا جای داد.

تصاویر بازی بنفیکا و بایرن مونیخ ، لیگ قهرمانان اروپا ، نتایج بازی های لیگ قهرمانان اروپا

این پایان کار نبود. بنفیکا که حملات خود را از سر گرفته بود در دقیقه 76 روی ضربه کاشته دیدنی اندرسون تالیسکا کار را به تساوی کشاند. در دقایق پایانی تیم بنفیکا تلاش خود را دوچندان کرد اما نتوانست نتیجه را تغییر دهد.

لیگ قهرمانان اروپا ، نتایج بازی های لیگ قهرمانان اروپا

بدین ترتیب تیم بایرن مونیخ که در بازی رفت یک بر صفر برنده شده بو

قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا؛ اتلتیکو ...

www.tarafdari.com/.../قرعه-کشی-مرحله-یک-چهارم-نهای... Translate this page
Mar 18, 2016 - طـرفداری- به گزارش وب سایت رسمی یوفا، نتایج حاصل از قرعه کشی به شکل زیر است: ... لحظاتی قبل در نیون سوئیس مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا .... همین قرعه های سخته که باعث میشه بارسا مراحل بعد راحت تر بازی کنه با ...

تاریخ برگزاری بازی های مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان ...

www.tarafdari.com/.../تاریخ-برگزاری-بازی-های-مرحله... Translate this page
Mar 18, 2016 - دقایقی قبل قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا انجام شد و 8 تیم حاضر در اینمرحله حریفان خود را شناختند. طـرفداری- اکنون بنا به ...

لیگ قهرمانان اروپا | euronews

persian.euronews.com/tag/champions-league/ Translate this page
Euronews 
تیم های راه یافته به یک چهارم نهایی چمپیونز لیگ و یورولیگ رقیبان خود را شناختند. 18/03 16:10 CET ...نتایج قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا اعلام شد ... بایرن در مجموع دو بازی رفت و برگشت با نتیجه 6 بر 4 یوونتوس را شکست داد.

لیگ قهرمانان اروپا | ورزش 11 - پایگاه تخصصی فوتبال

www.varzesh11.com/fa/.../لیگ_قهرمانان_اروپا/10 Translate this page
لیگ قهرمانان اروپا ، لیگ فوتبال ، نتایج ، نتایج لیگ قهرمانان اروپا ، جدول لیگ قهرمانان اروپا ، برنامه بازیهای لیگ قهرمانان اروپا. ... اختصاصی | بارتومئو رئیس بارسلونا گفت: بارسا گام دوم در مرحله یک چهارم در ... گویا آقای کینگ بازی های کریس رونالدو را ندیده است چرا که گل های رونالدو یک معجزه همراه است. " ... یک چهارم نهایی (برگشت).

نتایج بازی های مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا ... - نمناک

namnak.com/29480-لیگ-قهرمانان-اروپا-2016.html Translate this page
5 hours ago - لیگ قهرمانان اروپا و نتایج بازی های لیگ قهرمانان اروپا و مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان اروپا و آخرین نتایج مسابقات را در نمناک ببینید.


پنج شنبه 95 فروردین 26 , ساعت 3:36 عصر

مسعود ده نمکی کارگردان رسوایی به مناسبت روز پدر با انتشار عکس زیر در اینستاگرامش و نوشت:

 طاقت بیار مرد روزت نزدیکه!

« اشاره به روز پدر»

اینستاگرام مسعود ده نمکی ، روز پدر ، اینستاگرام مسعود ده نمکی

عکس خاص مسعود ده نمکی برای روز پدراستقبال طنز مسعود ده نمکی از روز پدر + اینستاپست - جوونی

javuni.ir/news/75088 Translate this page
2 hours ago - مسعود ده نمکی کارگردان سینما با انتشار پست طنزآلود در اینستاگرامش به پیشواز روز پدر رفت.

استقبال طنز مسعود ده نمکی از روز پدر + اینستاپست - نمناک

namnak.com/29496-مسعود-ده-نمکی-در-روز-پدر.html

استقبال طنز مسعود ده نمکی از روز پدر + اینستاپست - سرزه

www.serze.com/استقبال-مسعود-نمکی-اینستاپست-6... Translate this page
3 hours ago - اینستاپست مسعود ده نمکی برای { به منظور } روز پدر. مسعود ده نمکی کارگردان رسوایی { افتضاح } به مناسبت روز پدر با انتشار عکس زیر در ...

استقبال طنز مسعود ده نمکی از روز پدر + اینستاپست – دانلود ...

photo2016download95.ir/.../استقبال-طنز-مسعود-ده-ن... Translate this page
3 hours ago - مسعود ده نمکی و اینستاپست مسعود ده نمکی و اینستاگرام مسعود ده نمکی و مسعود ده نمکیکارگردان و عکس طنز مسعود ده نمکی برای روز پدر را ببینید.
Translate this page
مسعود ده نمکی و اینستاپست مسعود ده نمکی و اینستاگرام مسعود ده نمکی و مسعود ده نمکی کارگردان و عکس طنزمسعود ده نمکی برای روز پدر را ببینید.

پنج شنبه 95 فروردین 26 , ساعت 3:30 عصر

دکتر فرزاد شیدفر افزود: گوجه سبز سرشار از انواع آنتی اکسیدان(مواد جلوگیری کننده از تشکیل رادیکال های آزاد در سلول ها که نقش مهمی در پیشگیری از سرطان دارند) مانند اسیدسیتریک و ترکیبات فلاونوئیدی است. 

وی خاطرنشان کرد: گوجه سبز دارای مقادیر مناسبی از ویتامین «سی» - C - نیز هست و در تقویت لثه ها، نقش موثری دارد. 

استاد تغذیه دانشگاه علوم پزشکی تهران، بهبود طعم دهان را یکی دیگر از خاصیت های مطلوب گوجه سبز برشمرد و افزود:گوجه سبز تاثیر مثبتی در برخی بیماری ها مانند چربی و فشار خون دارد. 
شیدفر ادامه داد: همچنین گوجه سبز دارای مقداری اسیدبنزوئیک است که خاصیت ضدمیکروبی دارد.

 

گوجه سبز با نعناع و گلپر ، فواید گوجه سبز ، فواید مصرف گوجه سبز



وی گفت: استفاده از گوجه سبز در تهیه لواشک و خورش ها علاوه بر بهبود طعم آن، میزان ویتامین «سی» آنها را افزایش می دهد.

استاد تغذیه دانشگاه علوم پزشکی تهران خاطرنشان کرد: هر یکصد گرم گوجه سبز دارای 8.5 گرم کربوهیدرات، 2.8 گرم چربی، 1.6 گرم پروتئین و نیم گرم فیبر بوده و پنج درصد ویتامین «ای» - A - و 2.1 درصد ویتامین «بی 1» - B1 - و 1.9 درصد ویتامین «بی 2» - B2 - و 13 درصد ویتامین «سی» و 5.1 درصد کلسیم، پنج درصد آهن، 2.8 درصد نیاسین، 2.2 درصد فسفر و 3.6 درصد پتاسیم مورد نیاز بدن را در روز تامین می کند. 

شیدفر افزود: مصرف گوجه ساز موجب تعادل اسید در جریان خون بدن می شود و به علت دارا بودن ویتامین «سی» در سلامت مینای دندان موثر است.

 

گوجه سبز ، فواید مصرف گوجه سبز ، گوجه سبز با گلپر و نعناع

وی تصریح کرد: با وجود تمام این خاصیت های مثبت تغذیه ای، مصرف زیاد گوجه سبز مسهل بوده و لازم است که میزان مصرف آن حتما کنترل شود. 

استاد تغذیه دانشگاه علوم پزشکی تهران به گوجه سبزهای نوبرانه اشاره کرد و گفت: این گوجه سبزها معمولا ریز هستند و هسته های شفاف و تردی دارند و برخی افراد بویژه کودکان این هسته ها را می خورند که باید مراقب این هسته ها بود زیرا آنها دارای ترکیبات سمی سیانیدریکی بوده و تاثیرات نامطلوبی بر بدن بویژه روی گلبول های قرمز خون دارند. 

گوجه سبز هرچند علاوه بر طعم خوب دارای ارزش تغذیه ای هم هست اما در فصل بهار به عنوان نوبرانه به قیمتی گران تر در مقایسه با سایر محصولات عرضه می شود. 

گوجه سبز محصول مناطق نیمه گرمسیری و جنوبی کشور بوده و طی سال های اخیر افزایش سطح زیر کشت، بهره وری و میزان تولید گوجه سبز، مورد توجه قرار گرفته است.

گوجه‌سبز را با گلپر و نعنا بخورید - تغذیه - سلامت نیوز

www.salamatnews.com › تغذیه Translate this page
23 hours ago - به گفته یک استاد تغذیه در دانشگاه علوم پزشکی تهران، گوجه‌سبز طبعی سرد دارد و بهتر است برای جلوگیری از نفخ، آن را با گلپر و نعناع مصرف کرد. ... همچنین گوجه سبز دارای مقداری اسیدبنزوئیک است کهخاصیت ضدمیکروبی دارد.

گوجه‌سبز را با گلپر و نعنا بخورید - سلامت آنلاین

www.salamatonline.ir/.../گوجه-سبز-را-با-گلپر-و-نع... Translate this page
1 day ago - ... و بهتر است برای جلوگیری از نفخ، آن را با گلپر و نعناع مصرف کرد. ... گوجه سبز دارای مقداری اسیدبنزوئیک است که خاصیت ضدمیکروبی دارد.

فواید مصرف گوجه سبز با گلپر و نعناع - جدیدترین ...

yascamp.ir/فواید-مصرف-گوجه-سبز-با-گلپر-و-نعنا... Translate this page
1 hour ago - گوجه سبز ایجاد نفخ می کند و به علت طبع سرد آن بهتر است با گلپر و نعناع مصرف شود تا خاصیتنفاخی آن از بین برود.

خوردن گوجه سبز بدون نفخ معده! | خبروان

khabarone.ir/news/1247819 Translate this page
2 hours ago - گوجه‌سبز طبعی سرد دارد و بهتر است برای جلوگیری از نفخ، آن را با گلپر و نعناع ... همچنینگوجه سبز دارای مقداری اسیدبنزوئیک است که، خاصیت ضدمیکروبی دارد. ... گوجه سبز را با گلپر و نعناع بخورید, افکار, 1395/01/26 00:16.

فواید مصرف گوجه سبز با گلپر و نعناع - خبر آنتایم

khabarontime.ir/.../فواید-مصرف-گوجه-سبز-با-گلپر... Translate this page
خبر-آنتایم-img-align=-left-hspace=-5-width=-120-src=-http-files.namnak.com-users-mn-aup-9501-664.jpg- ...

برای جلوگیری از نفخ با گوجه سبز نعنا و گلپر بخورید ...

marizkhone.com/.../برای-جلوگیری-از-نفخ-با-گوجه-... Translate this page
12 hours ago - برای جلوگیری از نفخ با گوجه سبز نعنا و گلپر بخورید ,قیمت ... همینطور گوجه سبز دارای مقداری اسیدبنزوئیک می باشد که خاصیت ضدمیکروبی دارد. ... با وجود تمام این خاصیت‌های مثبت تغذیه‌ای، مصرفزیاد گوجه سبز مسهل بوده و لازم ...

گوجه سبز را با گلپر و نعناع بخورید - سلامانه

www.salamaneh.com › سرویس تغذیه Translate this page
1 day ago - دکتر فرزاد شیدفر در گفت وگو با ایرنا افزود: گوجه سبز. ... علت طبع سرد آن بهتر است با گلپر ونعناع مصرف شود تا خاصیت نفاخی آن از بین برود.

گوجه سبز را با گلپر نعناع بخورید - سایت تفریحی فان بید

funbid.ir/search/?q=گوجه+سبز+را+با+گلپر+نعناع... Translate this page
استاد تغذیه دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: گوجه سبز ایجاد نفخ می کند و به علت طبع سرد آن بهتر است با گلپر ونعناع مصرف شود تا خاصیت نفاخی آن از بین برود.

پنج شنبه 95 فروردین 26 , ساعت 3:25 عصر

اعمال مستحبی اولین شب جمعه ماه رجب - بیتوته

www.beytoote.com/religious/.../virtues-rajab2.html Translate this page
لیلة الرغائب اعمال شب لیلة الرغائب اولین شب جمعه ماه رجب کعبه فرشتگان ماه رجب اعمال ... آن شخص می‌گوید: من ثواب آن نمازم که در فلان شب از فلان ماه از فلان سال به جا ...

فضائل ماه رجب و لیلة الرغائب - بیتوته

www.beytoote.com/religious/.../virtues-rajab1.html Translate this page
اولین شب جمعة ماه رجب را «لیلة الرغائب» (شب آرزوها) می نامند «لیلة الرغائب» (شب آرزوها) چه شبی است؟… نمازهای ماه ... اعمال ماه رجب, فضیلت ماه رجب, اعمال مستحبی ماه رجب, فضائل ماه رجب. هفتمین ماه از سال .... روز پنج شنبه اول آن ماه روزه گرفته شود. چون شب ...

حسینیه اهل بیت - فضــیلـت و اعـــمال لیـــله الــرغــائب ...

hosseiniye.blogfa.com/post/76 Translate this page
حسینیه اهل بیت - فضــیلـت و اعـــمال لیـــله الــرغــائب . ... شب جمعه اول ماه رجب را لیله الرغایب گویند و از برای آن عملی از حضرت ... 2- ماه رجب اولین ماه از ماههای حرام (ماه های حرام عبارتند از: رجب، ذی القعده، ذی الحجه، محرم) و ماه خدا ... آن گاه شیخ عباس قمی درباره چگونه اعمال این شب می نویسد: کیفیت آن چنان است که روز پنجشنبه اول ماه رجب را روزه ...

لیله الرغائب، اولین پنجشنبه شب ماه رجب/ ثواب و اعمال نماز این ...

www.shia-news.com/.../لیله-الرغائب-اولین-پنجشنبه... Translate this page
لیله الرغائب، اولین پنجشنبه شب ماه رجب/ ثواب و اعمال نماز این شب. پیامبر اکرم( صلی الله علیه و آله) در فضیلتاین نماز می فرماید: کسی که این نماز را بخواند، شب اول ...

( اولین شب جمعه ماه رجب) شب لیله الرغائب است « سکوت دل

payam313.ir/.../سلام-اولین-شب-جمعه-ماه-رجب-شب-لیله... Translate this page
اولین شب جمعه ماه مبارک رجب، لیلةالرغائب یا به عبارتی ”شب آرزوها” است که فضیلت بسیاری دارد و به منظور ...فضیلت و اعمال ماه مبارک رجب در ادامه مطلب التماس دعا ...

اولین شب جمعه ماه رجب ؛ لیلة الرَّغائب است/اعمال لیلة الرَّغائب را ...

www.firouzi.org/?p=4328 Translate this page
اولین شب جمعه ماه رجب را لیلة الرغائب نامند. در این شب ملائک بر زمین نزول می کنند. برای این شب عملی از رسول خدا(صلی الله علیه و آله) وارد شده با فضیلت بسیار که ...

لیله الرغائب، اولین پنجشنبه شب ماه رجب + ثواب و اعمال نماز ...

www.sedayezarand.ir/.../لیله-الرغائب،-اولین-پنجشن... Translate this page
Apr 7, 2016 - اعمال روز لیله الرغائب, روز پنج شنبه اول ماه رجب, لیله الرغائب,

اعمال لیلة الرغائب-اعمال ماه رجب - پورتال انهار

portal.anhar.ir/node/568/?ref=sbttl Translate this page
بدان که شب جمعه اول ماه رجب را لیله الرغائب مى گویند و از براى آن عملى از حضرت ... و آله وارد شده بافضیلت بسیار که سید در اقبال و علامه در اجازه بنى زهره نقل کرده اند. ... هرکس اولین پنج شنبه ماه رجب را روزه بگیرد، سپس بعد از نماز مغرب و عشا، دوازده ...

اعمال اولین پنجشنبه ماه رجب؛ لیله الرغائب - صدای ایران

sedayiran.com/.../اعمال-اولین-پنجشنبه-ماه-رجب-لیله-ا... Translate this page
به گزارش باشگاه خبرنگاران، بدان که اولین شب جمعه ماه رجب را«لیلة الرغاب»(یعنى شب دلدادگان)مى گویند و براى آن عملى با فضیلت بسیار از حضرت رسول صلى اللّه ...

لیلة الرغائب چگونه شبی است - تبیان

www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=7961 Translate this page
Aug 19, 2004 - رجب;، ماه خداست؛ ماه پر برکتی است که اعمال بسیاری برای آن ذکر شده است. پیامبراکرم صلوات ... اولین شب جمعه ماه رجب را لیلة الرغائب نامند. در این شب ...

   1   2   3   4   5   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ